Sunday, May 04, 2008

Selamat Menduduki Peperiksaan..

Kepada rakan-rakan seperjuangan sekalian..selamat menghadapi exam di musim panas yg tak brapa nk panas sgt.just suam2 je..
6-15 may..aku punya lah.. bergantung kepada elektif masing2.
sterusnya.. egypt..pastu melihat bola EURO 2008 kt swiss..besama encik ang dan juga gemoi.. pastu takde plan lg.jenjalan la pon..keje kumpul duit.. thn depan malaysia juga mau balik...
tengah menunggu klimaks kisah2 yg menarik.. bak kate kelepap..redah jerk...tunggu pas exam la pon..haha

selamat!!

5 Comments:

Blogger ihsan_huhu said...

aku mogok siot... xnk p usha Euro sbb Eduardo xmain...


sial r korg p usha Euro.. cis!

11:22 PM  
Blogger penyoo said...

hahaha. aku pi maen jambu ngn eduardo. belai2 kaki dia yg tgh heal tuh..maghi la join!!

11:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

nampaknya penyu tak berenang pulang ke malaysia tahun ini...

berenang2 di lautan benua eropah...
selamat berjalan2!!!

-ano-

3:45 PM  
Blogger izwan and haly said...

woit.. jgn lupek beli subenier kat aku... dgr citer dah buat pesen rambut baru...?? hahaha

4:10 AM  
Blogger Ang Choon Seong said...

penyu...

penyu...

aku rindu you....punya sup kambing...

2:42 AM  

Post a Comment

<< Home