Sunday, November 19, 2006

Antara kesibukan.. mid sem + assignment + final + rugby international autumn series...

Slan Abhaile..
Salam... berjumpe lagi kite.. maaf kerana tiada entry br yg mutakhir.. ini adalah kerana kesibukan atas sebab2 yang dinyatakan berikut.. antara berita2 terkini 2 org cousins aku telah kawen serentak pd hari sabtu yg lepas.. sorang dentist sorang lawyer. aku hanye pasrah.. bukan ape.. tak dpt makan kenduri.hahaha

Aku dh addicted.. the red one ya.. not white..
ireland telah tidak mengecewekan aku stelah berjaya membelasah springboks dan juge wallabies yg dimana encik lote tuqiri kebanggaan esan tidak berjaya membuat ape2 kecuali minum guinness stout di temple bar .hahaha ireland vs springboks 32-15, ireland vs wallabies 21-6. dan smalam sempat juge layan skejap jurassic park 3 ngn camcul dn juge jere...dan juge gagal berstadi anat utk spotter exam..

andrew trimble yg mantap
marcus horan yg superb

hohoh aku dhgi skali stadium nih
common wallace


pakcik eddie o'sullivan, head coach

mereke ini bukan gay.. mereke geordan murphy bersama gordon d'arcy
muke issac boss yg cuak ketika o'gara menyepak

haha. briliant BOD.. comentator said. "if u want to go to church, worshipped BOD"

dier nih peminat setia aku. nama die dr patrick felle, neuroanatomist,GP dan juge healthcare informatics punye pakar.. aku hanye gi skali jerk lecture dier this year.

cheers mate.. selamat..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

WOOWOO!

Macho tul pak cik Felle!

Hehe...aku pun tgk gak kat tv game rugby tue, GEMPAK!!!

~Lando~

12:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

sila2 la menstudykan diri anda...

9:14 AM  
Blogger ihsan_huhu said...

argh..aku xtgk match tuh sbb ade anat esok tuh...
oz kalah sbb die saje test2 position player, kasik en lote main kat tgh2, kasik mat rogers main tepi sket dan sebagainye...

2:12 PM  

Post a Comment

<< Home