Saturday, September 30, 2006

Iftar Free
muke penulis yg puas menikmati penerbangan golden club class MAS KLIA-LONDON



che ei, jere dan penulis, camcul kerek mentang2 aa pak arab lg jambu tros duk ngn depe

Semangat kulob2 tak akan berakhir walaupon kami tidak duduk serumah lagi. Maka aktiviti2 seharian kami pada suatu masa dahulu seperti "penggocangan perot" dan pelbagai aktiviti laen terpakse dikurangkn tambahan pula skrang nih bulan pose.. tp dalam kesibukan masing2 che ei ngn "periuk SKY" nyer dan jere ngn public phone & calling card kesayangannye serta camcul ngn aktiviti pengganas di GTA St Andreas last but not least aku ngn aktiviti gym aku kami tetap sempat berbuke pose bersama2 di clonskeagh mosque. hidangan hari ini ialah ayam maka tak nmpk aa muker gemoi yg hanye mendambakan kambing.


kat tasik nih ader couple of swan yg putih melepak serta seagull yg sentiasa menuggu habuan mereka dan jua itik2 yg menjadi watak picisan

Setelah berclonskeagh mosque lepak kt umah di orchards square jap. sedar2 tak sedar terlelapku disitu. pasrah2 balik dalam kesejukan dalam kesejukan itu sempat snap gambo nih. inilah panorama tasik UCD berbackgroundkan O'reilly Hall. tetibe teringat aku kat pak samad..

“Kita hidup di dunia ini tidak boleh keseorangan dan harus bermasyarakat. Justeru dalam menyempurnakan fitrah ini, kemanusian merupakan sesuatu perkara yang penting dalam menjaga hubungan sesama manusia bagi mencetuskan keamanan dan keharmonian. Terkadang manusia alpa akan hal ini, lalu menjadi tanggungjawab penulis mencurahkan kritikan kemanusian secara telus dalam karya mereka yang bertepatan dengan sesuatu isu.” – A. Samad Said
Begitulah antara kata2 beliau mase aku jumpe dier kat starbucks Kl Sentral dulu. masa zaman mude2 dulu. ntah tetibe teringat kat dier. mungkin aku sering terfikir biler la janggut aku nk jd cam dier n camner aa aku nak ader skill minum frapucino mocha yg panas pakai straw.. tabik untuk pak samad.


5 Comments:

Blogger ihsan_huhu said...

gle golden club...hoho
kre ko sp skang gay ngn jere? dan masih xdpt berpisah dengan belenggu sakti senjata rahsia che e?
gle r.. nih dlu EE sure 7 nih..

6:42 PM  
Blogger penyoo said...

ofkos... kami kulob2 sentiasa gay.. hahah gracias add blog aku dlm blog ko... adik hebat

6:49 PM  
Blogger manusia said...

uhhh.. gay tak ajak... i mrajuk la ginih...

9:57 AM  
Blogger ihsan_huhu said...

adik hebat...haha.. minyak xdek so reputasi dijangke merundum r..hahaha

1:26 PM  
Blogger ihsan_huhu said...

adekah pramugari golden class itu clss spt gold? atau hanye warga emas? haha
mantapkan r blog...kate balak...

1:41 AM  

Post a Comment

<< Home