Friday, September 29, 2006

Antara angkot & Cit Ater...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, selamat berpuasa kepada yg berpuasa tak kire dimane jua anda berada. akhirnya, berjaya gk aku menyiapkan blog nih dalam mase stengah jam jer. tengah2 buhsan(setelah bengang softcopy cell bio journey review aku ilang) tetibe ade idea nak wat mende nih harap dgn blog nih dapatlah aku mengisi sedikit masa lapang(ade ke?) & kongsi ape2 yg menarek dengan anda sekalian. bile tgk gambo air pancut kt atas nih tetibe terpk alangkah bestnyer skarang kalo dpt duk berendam dlm nih yer aa mana taknye suhu dublin dah makin sejuk kalaulah dpt berendam kt cit ater nih best la jugak. ok lah memandangkan aku tak tido lg hari nih (setelah seharian xdpt ke kelas atas sebab2 yg tertentu) maka aku akhiri pos kali ni dgn dialog bersama drebar angkotan kota..
cheng: wei, asal kuar bnyk sangat duit tuh? meh2 cni aku kire 120 000 rp jerk sume.
jere:ye ke?
kelendan angkot: (tengah menunggu habuan dgn muke yg pasrah)
Aku: (sudah dpt bau sesuatu dan hanye mampu tergelak dlm hati)
chemps: (blur..sambil menggarukan kepalanye =p)
cheng: ini ya uang nya mas. 120 000.
kelendan angkot: nggak cukup, 120 000 seorang.
cheng,aku,chemps & jere: (muke terkejut berok)
cheng: dikurangin ya mas?
kelendan angkot: nggak bisa, perjalanannya jauh..

kami bertiga pasrah, chemps sperti bese sebagai datuk bandar mengeluarkan uang bg menampung kos angkot

jere: aku takleh accept dowh!
aku: hahaha accept amendekemendenye. kite dah kene tipu.hahaha (muke pasrah)
chemps: (masih mengarukan kepalanye)



p/s: moralnye... apabile di indonesia jgn sekali2 terlalu peramah ngn driver&kelendan angkot!!

3 Comments:

Blogger ihsan_huhu said...

tahniah...walaupon aku xpaham sgt cite tuh. cite psl hot chix sudah r..hahah

12:51 PM  
Blogger Khalid Jimat said...

salam...haha agak menarik citer...tulah org tua2 kata, jauh jalan luas pandangan, tambah pengalaman. biasa ar tuh. ditipu dan menipu itu antara rencah hidup manusia...moga terus berblog.

3:47 PM  
Blogger penyoo said...

tengkiu kepada yg telah meresponkan diri anda..okies selamt berbelog sumer..

5:18 PM  

Post a Comment

<< Home