Saturday, October 07, 2006


Dugaan di bulan ramadhan...

Gambar diatas bukan menunjukkan kami nih phedophile. hahah. tetibe teringat kat anak abg edi yg comey nih.. geram beb.. smlm merupakan antara hari yg terpasrah dlm bulan pose nih.. tp sabar.. mungkin antara dugaan ALLAH. mane tak nyer.. Iftar dekat Clonskeagh mosque.. dpt nasi basi.. aku makan ayam je.. pastu balik umah blasah pisang.. aku pon tak sure camner keadaannye.. ader yg sedar nasi tuh basi, ader yg buat2 tak sedar kerana kerakusan(harap2 mereke ini tak sakit perot lah dibulan ramadhan ini) dan ader yg mcm nak kate ok jerk nasinye.. aku pon tak sure.. semua nih kuasa ALLAH.. tak silap aku budak meja aku sumer nyer nasinye basi(glutinous bak kate adlan) :0 menurut pengalaman aku sepanjang kat dublin yg iklimnya sebegini aku rase nasi mmg payah nak basi. kalu dibiarkan lama pon takder aa berlendir n melekit just sedar2 berkulat aja. tp dalam konteks kes smlam aku pon tatau camner. sama ada nasi yg lebih hari jumaat tuh dihidangkan kembali ke atau sebaliknye. tapi malas nak sukzon le. bersangka baek.. dah takder rezeki nak wat camner.. tp syukut alhamdulillah dpt buke ngn tamar dan juge sup kacang berserta roti yg best...maka terpakse over estimate la sket sahur pg nih... yiiihaaaa!!!

3 Comments:

Blogger ihsan_huhu said...

ahha...tuh nasik basi pon bedal tuh xle blah r...
gle ajaib.. susa gle nk jumpe nasik basi... mungkin tuh nasik campo yoghurt kot..hoho

9:06 PM  
Blogger penyoo said...

aku rase tuhan nak tunjuk something kat hambanye...ALLAHUAKBAR

9:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Maybe... hehe...

Setiap perkara yg berlaku tue ada hikmahnya :)

~Lan~

11:34 PM  

Post a Comment

<< Home