Monday, November 06, 2006

Indonesia+exam+raya+beskal baru=?

Salam... berjumpa lg setelah lama memeramkan diri akibat beberapa faktor yg tidak dapat dielakkan..terima kasih kepada pengunjung yg serba sedikit telah memberi tekanan supaya diadakan entry baru.. diharapkan kerinduan anda semua terubat..

Kalu di pekan, pahang tempat kelahiran diriku nasi campur atau nasi yg sedia dihidangkan dalam pinggan beserta lauk yg lengkap digelar "nasi melaya" mungkin diambil sempena beberapa negeri di malaya. kire macam gabungan lah.. tp apabila entry yg dicampur- campur.. nak panggil ape? "entry melaya"? bersama kita renungkan...

Juadah buka puase yg paling syahdu stakat nih... instant mee dan juge tamar beserta rasberry yougurt tesco value yg ade belang merah biru tuh..


pemandangan indah pasar basah di hadapan Lidl. disinilah selalu berkumandang ungkapan " 10 bananas for 2 euro." serta tidak dilupakan.... "foonne kaaaddd"



aku rindukan detik2 pagi raya bersama big family aku..


sahabat2 mengambil peluang untuk memberi peluang kepada perot utk memproses sheperd pie serta soto ihsan dr penghuni rumah amalul, fareez dan rakan2...


oits apa buat? hah kantoi maen air.. ke kantoi phedophile?


datuk Mustapa Mohamad... seperti yang dijangkakan... allowanca budak Dublin kekal seperti sedia kala.. pasrah...


ibarat pasar tani..


orang2 yg gembira di astra hall..


best woo... kalu tension stadi.. naek tingkat 8 pastu terjun...


satu fakta yg pelik bin ajaib... adakah anda tahu bahawa dalam masa setahun spire akan memanjang sebanyak 4 kali iaitu bersesuaian dengan perubahan musim... agaknye bila lah aku boleh berada kt puncak spire nih ek?


hosmetku tekun mentelaah...


bersama dengan jere, amna dan juge hosmet beliau...


rombongan dari belfast...


tradisi open house di belfield diteruskan...


haiiihhhh,, taknak kalah.. pantang aku tertinggal digicam dlm beg dier.. sure akan ader gambo alien... beginilah saudara fido berpakaian ketika hospital visit...


kari ayam.... dimakan bersama roti jala... hingga menjilat jari..


hasil jalaan yg direject akibat tidak memenuhi piawaian SIRIM dipinggirkan begitu sahaja di tepi tingkap.. of course nnt akan habis juga...


jala-jalaan...


Master of Jala...


Tiramisu yg diconvert menjadi Tiramtisu.. sungguh creative hosmetku...


istana hinggap aku..



abang azran ketika berjaya membuat hatrick serta beberapa "ole" ketika PMC game.. woii gemok buat aa cara gemok.. jgn aa mantap ngn maen bola.. laen aa aku. kurus...


aksi bola keranjang... UCD seperti biase.. tewas..


Bola jejaringan...


soekarno-Hatta international airport... aku rase best Kl sentral lg... mane taknye airport besar toilet 2 ketol je.. pasrah2 dan parah..


siap ader bendera dan tempat jaga lepak..


mengenang nostalgia bersama eja@padil..@abang misai


aku naek airbus A320. tp rumet kelepapku kate bangbus A69.. pasrah..


sambil mandi air panas.. mesjid jgn dilupakan...


keindahan alam semulajadi..


kat bandung ade ultraman menjaga keamanan... sbb tuh takder polis kat sini..


dihadapan med school universitas padjajaran..


saudara cheng turut berdemonstrasi... tp silap side aaa.. dier jadi ketua wanita lah plak...


asap.....


sari ater=ci ater=cheater...hahahah


ibarat tomyam yg panas berasap..


2 ekor gorgon tengah berhibernasi...


cihampelas walk...


aku dah sambut raye awal beb kt jakarta...


tangan cheng sedang menyeluk perineum ultraman.. ternyata katanya "ultraman takde testis"


chemps bersama tugu idolanya...


murtabak manis=apam balik tinggi kolesterol


amende nama pantai nih pon aku dah lupa..tp best aa theme park dia..


mandi yg free..


sungguh intim pasangan kekasih ini.. memandang ombak ibarat memandang masa hadapan rumah tangga mereka berdua yg sering dipenuhi ombak badai....


couple of the year...


masa untuk merakus... jere n chemps silap strategi, mereke pi bedal otak2 bnyk ngt dah pancit di second round..


superb...


Fokus...Fokus...Fokus...


sumi goreng tepung..


Lobster sos padang..


Hari raya di laman umah Tn Hj. fauzi.. pasrah bila turn aku nak amek gambar.. battery abes.. pasrah...


Lo
mayan pak...


eid mubarak.. cube teke kening siapakah itu... clue.. org ini bnyk bulu... hahaha


LCCT


hohoho.... ini yg gede'nya


amcam? slimkan aku? hahaha bukan slim malahan sasa juge..


satu2nya beskal mesia dibumi dublin


maka berbondong2lah umat islam ke mesjid utk semayang raya..


Adakah suatu hari nnt kepalaku akan seperti kepalanya?


woi malam nih ader exam... jgn lupe...pasrah...


muke masyuk....


nasi lemak idaman housemateku..


Teh yg masih berasap..


koleksi buku aku.. disamping kerepek pisang yg menemaniku..


meja yg cuku kemas...


erm aku mengambil tema hikayat entry diatas.. aku tau kalu aku merapu type ayat lg korang pasrah.. maka terdapatlah idea utk bnyk memaparkan gambar.. "tiada gambar senidah lukisan" bak kate org dulu2. disebabkan aku tak pandai lukis maka, gambar sajelah.. okaylah aku nak sambung mentelaah sket.. berketol2 exam mid sem menanti disamping final yg bakal menjelme next month... salam... selamat..

8 Comments:

Blogger ihsan_huhu said...

spire tuh memanjang 8 kali setahun? spire ko? 8 kali sejam? 8 kali semenet??
weih..ckp jere siap r.. lame sial xberfutsal dgn korg...cni susa nk futsal2 nih..cipan r..

1:11 PM  
Blogger penyoo said...

hoho. aku secara janjang geometri dowh... ape barang.. meh aa ole kt olak lempit hahah..

1:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

panjang tul entry ko kali nie....sampai malam pun tak abis camnie ;P

12:35 AM  
Blogger ihsan_huhu said...

ole bes doe...tp mengundang injury..xlepas sirim...
nnti suatu ketike kite akan berfutsal kembali...

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

taderdah.. ko duduk jauh.. taleh2 berfutsal kembali... hahahaha...

5:47 PM  
Blogger ibnu_umar said...

salam

best gile pegi indon.. aku gi gak aritu, murtabak (apam balik) coklat diorang mmg superb aah..

oit ape taruk gambo budak mandi ni.. ni sexual assault nih.. hoho..

1:40 AM  
Blogger Kamal Ishak said...

pasrah weh!! sampai2 roti jala abis..ni suma salah champs rakus..bantai sekali 12..mana xcepat abis..

1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

wow terharunya gambar kite ada dlm blog dia..

10:25 AM  

Post a Comment

<< Home