Friday, March 23, 2007



EL TOUR DE ESPANA...

Salam.. setelah lama menghilangkan diri.. dgn kesibukan exam dan juge pelbagai lagi rutin harian begitulah hakikat kehidupan medical student.. tuh aa nak sgt jadi doctor.. dgn harapan tak pancit ditengah jalan la..ok..lah dengan kekecewaan six nations. ireland kalah try different ngn france.. tp takpe.. dah terbaek dh tuh.. utk world cup next september.. go man in green..

Pada 13 mac yg lalu dgn izin ilahi dapat lah kami menjejakkan kaki di bumi espana..aku, fido, jere dan juge pasangan gay beliau iaitu camcul telah bersama pergi kesana... hari itu dimulai dengan kepasrahan menunggu aircoach yg tak muncul di kala kesejukan menusuk tulang sumsum. mujur sampai juga ke airport dlm ruang waktu yg ditetapkan utk check in...sampai kt dublin airport adalah beberapa orang classmateku dikalangan juniorita sekalian di kaunter ryanair.. mereke hendak ke paris kata mereke..


Hari 1
selamat sampai menjejakkan kaki di airport girona-utara espana. disebabkan kebengongan do yo spain punya email. maka terpakse lah bergegas mencari kereta sewa sendiri yg mahal sedikit dan juge menggunakan petrol.. dapatlah seekor SEAT IBIZA 1.4 manual utk harga 197 euro bg sembilan hari..
sejurus dapat kereta itu maka aku menjadi first driver membiasakan diri dengan jalan di espana yg mempunyai roundabout yg terbanyak pernah aku jumpe.. dan yg paling penting membiasakan diri dengan pemanduan sebelah kiri..

Hari 2



Hari 3



Hari 4




Hari 5



Hari 6



Hari 7



Hari 8



Hari 9



utk hari2 yg kosong.. sile isi sendiri.. takpun tunggu le sampai penulis tidak sibuk..

cheers..

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

waa makin hensemm skg hehe...
pe kbor.. gi jumpe ede tak??
-ecu

1:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Apa barang bai! Tengah syok baca tetiba kosong... Ingatkan aku dah jadi rabun! rupa2 ko tak isi apa2...ces!

huhu...

12:55 PM  
Blogger Ibnu Tahir said...

salam. eish seronok jejalan (",)

6:32 PM  
Blogger ihsan_huhu said...

sial la lu.. aku siap refresh lagi page igt gamba xkuar.. pastuh br aku terperasan ko tulis bawah tuh.. deym..

btw... ble bekalan "barang" nk sampai sini? dah sangap gle nih.. kamon r..

9:14 PM  

Post a Comment

<< Home